Táto kontroverzná kampaň je založená na prísľube a má za cieľ zanechať odkaz väčšej skupine ľudí.

Reťaz luxusných fitness centier sa nebojí posúvať hranice, ich svojrázny marketing je synonymom identity značky. K novému roku, nakoľko ceny rýchlo stúpajú, Equinox zahájil kampaň ”Zaviažte sa urobiť niečo“ Záber známeho módneho fotografa Stevena Kleina –výzva do akcie nie je len obmedzením vo vzťahu k lepšiemu životnému štýlu, ale prechádza viacerými oblasťami v živote zahrňajúc aktivizmus, sexualitu, ženské práva a oveľa viac.

Ako oznámil Adweek, marketingová agentúra Wieden + Kenedy nemyslí, že dávať si záväzky do práce je dôležité a tak rozhodnúc sa rozšíriť myšlienku záväzku do života.

Všeobecne môže byť príčinou, vierou alebo životným štýlom, ktorý môže ale nemusí byť každým akceptovaný.

equinox-steven-klein-01 equinox-steven-klein-02 equinox-steven-klein-04 equinox-steven-klein-05 equinox-steven-klein-06 equinox-steven-klein-07


Diskusia - čo si o tom myslíte?

ZDIEĽAŤ NA FACEBOOK